Zarządzanie w hotelarstwie – Dworek Jamneński

W dniach 17-21 kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu zarządzania w hotelarstwie dla pani Elżbiety Topór, właścicielki Dworku Jamneńskiego. Trener prowadzący posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pozycjonowaniu bazy hotelowej w Polsce i za granicą; współtwórca Alegro Master Technology, metody przygotowania obiektów pod użytek alergików.
Obiekt ten położony jest nad Morzem Bałtyckim, w miejscowości Łazy (województwo zachodnio-pomorskie, 50 km na wschód od Kołobrzegu). Jest to miejsce szczególne, bo mamy tutaj możliwość kąpieli zarówno w jeziorze, jak i w morzu. W pobliżu Bałtyku oddzielone wyłącznie wąską mierzeją znajduje się Jezioro Jamno. Hotel prowadzony jest od wielu lat, jednak ostatni rok to czas rozbudowy i poszerzania oferty wypoczynkowej.

Cele szkolenia

Obiekt pragnie przyciągać gości nie tylko w sezonie, ale cały rok. Z tego względu zdecydował się na rozszerzenie typowej oferty nadmorskich hoteli o profesjonalne usługi SPA. Celem szkolenia było spozycjonowanie obiektu i etapowanie budowania oferty SPA. W konsekwencji uniknięcie krytycznych błędów takich jak zbyt późne rozpoczęcie prac nad promocją i naborem personelu, czy też wykluczenie nierzetelnych dostawców wyposażenia.

Przebieg szkolenia

Usystematyzowanie terminarza działań zmierzających do poszerzenia oferty ośrodka o usłuDworek Jamneńskigi SPA. Obecnie charakter stricte hotelowy: pokoje do wynajęcia, restauracja oraz organizacja imprez okolicznościowych.
Podczas szkolenia:

  • Przeprowadzono studium zdarzeń inwestycji Dworku Jamneńskiego – analizę pozytywnych i negatywnych przykładów z dotychczasowych prac celem zwiększenia ich efektywności poczynając od momentu zakończenia szkolenia,
  • Zademonstrowano na case study dostarczonymi przez trenera metody prawidłowego etapowania i organizacji inwestycji hotelarskich,
  • Omówiono wybrane zagadnienia dotyczące budowy, planowania, wyposażenia i rozruchu odbiorów, naboru i szkolenia personelu, audytów rocznych i sytuacji kryzysowych.

Rezultaty

Dzięki szkoleniu uczestnicy otrzymali kompendium wiedzy dotyczącej etapowania budowy, pozycjonowania i budowy oferty promocyjnej ośrodka SPA. Uczestnicy poszerzyli swoje możliwości analizy rynku i konkurencji, nauczyli się tworzyć ofertę lepiej dopasowaną do najbardziej aktualnych trendów rynkowych.
Ponadto trener dokonał analizy dotychczasowych postępów w realizacji inwestycji. Podpowiedział jak dalej zoptymalizować ten proces, biorąc pod uwagę indywidualne uwarunkowania i potrzeby obiektu Dworek Jamneński.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej