Mówić ciekawie, o to jest wyzwanie! Ćwiczymy angażujące wystąpienia publiczne ze Stowarzyszeniem CISTOR

W grudniu pojechaliśmy do Torunia, gdzie przeprowadziliśmy indywidualne, dwudniowe szkolenie,
których tematem były przykuwające uwagę i angażujące wystąpienia publiczne. Było to o tyle nietypowe zadanie, że naszym klientem nie była firma, ale organizacja pozarządowa: Centrum Integracji Społecznej “CISTOR”, tym bardziej cieszyliśmy się na te dwa dni wspólnej pracy. Stowarzyszenie pomaga wyjść na prostą bezrobotnym: organizuje bezpłatne szkolenia zawodowe i organizuje miejsca stażu dla osób wykluczonych: ułatwia powrót na rynek pracy. W szkoleniu wzięła udział jedna osoba, zastępca dyrektora Stowarzyszenia.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa skuteczności wystąpień publicznych uczestniczki: lepszy przekaz i
utrzymanie uwagi odbiorców. Konsultacja objęła zarówno analizę i poprawę samego stylu konkretnych
przemówień uczestniczki, jak i elementów mimiki i całej komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

Kurs podzieliliśmy na teorię i praktykę, gdzie ta druga zajęła większość czasu spotkań, jak zawsze w
szkoleniach z logiem „Warto Szkolić” :). Ćwiczyliśmy przed lustrem, kamerą oraz pracowałyśmy z
tekstami przemówień. Przebieg szkolenia „Angażujące wystąpienia publiczne” zamknął się w czterech głównych tematach:

  •  Jak moja mimika i modulacja głosu wpływa na odbiorcę?
  • Tworzenie przemówienia: czego unikać, co podkreślać?
  • Gotowy poradnik: spis odpowiednich słów w każdym przemówieniu.
  • Jak dotrzeć do słuchacza i zainteresować go swoim wystąpieniem?
  • Jak zapanować nad stresem i tremą?

W ramach szkolenia pracowaliśmy również nad tworzeniem przyciągających wzrok prezentacji w
programie Power Point.

Rezultaty szkolenia

Uczestniczka udoskonaliła swoje wystąpienia publiczne, zarówno te bezpośrednie, do grupy słuchaczy,
jak i pracę przed kamerą. Spotkania z trenerem były istotne dla niej, jak i całej organizacji CISTOR,
ponieważ uczestniczka często prowadzi spotkania, na których musi zaprezentować i wypromować swoją
instytucję. W efekcie udziału w naszym szkoleniu „Angażujące wystąpienia publiczne” prezentacje organizacji przeniosą się na wyższy, profesjonalny poziom. Dziękujemy za udział i mocno trzymamy kciuki za Stowarzyszenie!

A wszystkich, którzy chcą prowadzić bardziej angażujące wystąpienia publiczne zapraszamy do lektury wywiadu z naszą trenerką tutaj i oczywiście udziału w naszych szkoleniach.

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

angażujące wystąpienia publiczne

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej