Stare z młodym pokoleniem współpracuje z powodzeniem!  Szkolenie z zarządzania międzypokoleniowego dla hotelu Słowianin

W dniach 13-14 stycznia przeprowadziliśmy szkolenie z zarządzania międzypokoleniowego dla pracowników restauracji i hotelu Słowianin w Gnieźnie. Właścicielka Słowianina wiedziała, że potrzebuje polepszyć jakość pracy swoich pracowników, gdzie głównym wyzwaniem są problemy z komunikacją: tak wewnątrz zespołu, jak i na linii pracownik-przełożony. Aby dokładniej poznać potrzeby zespołu Słowianina,  przed szkoleniem wykonaliśmy diagnozę potrzeb szkoleniowych. 

Cele szkolenia

Na podstawie diagnozy wspólnie z właścicielką ustaliliśmy, że kluczowe  będzie polepszenie komunikacji między starszymi i młodszymi pracownikami. I stąd właśnie za cel szkolenia wzięliśmy  efektywne budowanie zespołu zróżnicowanego wiekowo, ze szczególnym uwzględnieniem reprezentantów generacji „Z”. 

Przebieg szkolenia

W ramach szkolenia ćwiczyliśmy metody skutecznej komunikacji, delegowania i motywowania współpracowników pracujących w zespole wielopokoleniowym. Dwa dni szkolenia wypełnione były praktyką – uczestnicy mieli okazję poznać różnorodne narzędzia z obszaru zarządzania, ale również i rozwinąć swoje kompetencje w zakresie preferowanego przez siebie stylu zarządzania czy wykorzystania predyspozycji ról zadaniowych swoich pracowników. Podczas szkolenia uczestnicy przy wsparciu trenera wypracowali również szereg rekomendacji do wdrożenia w ramach swoich codziennych działań związanych z zarządzaniem. Wśród zmian pojawiły się przede wszystkim kwestie:

  • zwiększenia koncentracji na indywidualnym podejściu do współpracowników, szczególnie w obszarze motywowania;
  • uwzględnienie predyspozycji zadaniowych w delegowaniu obowiązków;
  • delegowanie dopasowane do kompetencji i poziomu pracownika;
  • unikanie przejmowania odpowiedzialności za zadania należące do pracowników.

W trakcie naszego szkolenia pracownicy Słowianina pierwszy raz zetknęli się z tematem zarządzania międzypokoleniowego. Byli zaskoczeni koniecznością różnicowania stylu komunikacji czy delegowania zadań w zależności od wieku i stażu pracy współpracownika. Uczestnicy wykazywali duże zainteresowanie i aktywnie brali udział w ćwiczeniach szkoleniowych. 

Rezultaty szkolenia

W ocenie uczestników szkolenie z zarządzania międzypokoleniowego będzie bardzo przydatne w codziennych działaniach zespołu. Za szczególnie przydatne pracownicy Słowianina uznali zespołowo wypracowane w czasie szkolenia wnioski. Pracownikom hotelu i restauracji Słowianin w Gnieźnie serdecznie dziękujemy za udział w szkoleniu, a wszystkich Was zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dofinansowanych (nawet do 100% wartości usługi) tutaj

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej