Cykl doradczy dla restauracji Alchemik: szkolenie obsługa barmańska, zarządzanie i obsługa klienta, RODO

W dniach 20,21,25 maj i 2 czerwca przeprowadziliśmy cykl usług doradczo-szkoleniowych dla restauracji Alchemik z Tomaszowa Mazowieckiego, ubiegłorocznego uczestnika „Kuchennych Rewolucji” :O :). W trakcie tych trzech dni przeprowadziliśmy szkolenie obsługa barmańska, menedżerskie i prawne.

Szkolenie menedżerskie: zarządzanie personelem, kosztami i lokalem 

Przeszkolonych zostało 10 osób: personel kuchenny, obsługa sali oraz właściciel. Wypracowanie procedur, ustalenie delegowanych zadań, wzbogacona o ćwiczenia, grę szkoleniową „Ten Obcy” oraz filmiki szkoleniowe. W efekcie naszego spotkania pracownicy restauracji „Alchemik” nauczyli się: efektywnej organizacji pracy, współpracy w zespole oraz delegowania zadań. Co ciekawe uczestnicy najbardziej docenili samą możliwość spokojnego spotkania i pola do dyskusji. Za najważniejsze punkty szkolenia uznali wymianę doświadczeń w zespole oraz poznanie doświadczeń trenera w zarządzaniu restauracją. Szkolenie usprawni i ułatwi pracę – w szczególności określi, kto jest odpowiedzialny za konkretne zadanie.

Obsługa barmańska

W tym szkoleniu udział wzięło 10 osób, nie tylko barman, ale również kelnerzy, kucharze oraz manager restauracji. W trakcie tego szkolenia zastosowaliśmy różnorodne metody szkoleniowe: wykład (krótka część teoretyczna), wywiad interaktywny, pokaz oraz on-job training (część praktyczna; podstawa szkolenia). W efekcie uczestnicy nauczyli się komunikacji w zespole, organizacji przestrzeni pracy, estetyki oraz elegancji w trakcie wykonywania pracy. Najbardziej przydatne okazały się elementy związane z organizacją przestrzeni pracy oraz poznanie najnowszych trendów w zakresie mikologii oraz podstawy „upsellingu”. W dalszych szkoleniach proponowalibyśmy odgrywanie scen, historii oraz analogii przez eksperymenty – takie metody pozwolą na dalsze rozwijanie obsługi barmańskiej.

Dwudniowe szkolenie RODO

W dniach 20-21 maja przeprowadziliśmy cykl szkoleniowy RODO, a wzięło w nim udział 11 osób. W pierwszy dzień pokazaliśmy, jak prawidłowo przetwarzać dane gości i pracowników oraz ćwiczyliśmy prowadzenie i przetwarzanie dokumentacji RODO. „Rejestr Czynności Przetwarzania” i „Analiza ryzyka”- to dokumenty, które nauczyli się opracowywać pracownicy „Alchemika”. W drugiej części szkolenia zapoznaliśmy uczestników z najistotniejszymi wymaganiami przetwarzania danych osobowych dla MSP. W tym przede wszystkim jak uniknąć konieczności powołania inspektora IOD: przedstawiliśmy podstawy prawne pozwalające uniknąć zatrudniania IOD i przygotowaliśmy dokument uzasadniający brak takiej konieczności.

Pracownikom restauracji „Alchemik” dziękujemy za udział w całym cyklu szkoleniowym, a wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej