Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole biura rachunkowego to strategiczna kwestia! Podatki, terminy, wnioski, formularze, ilość zadań, presja czasu – to wszystko sprawia, że warto zadbać o jakość relacji – zarówno tych budowanych z klientami, jak i tych wewnątrz firmy. Cieszy nas ogromnie, że mogliśmy w tym zakresie wesprzeć zespół biura rachunkowego ProVento!

Cele szkolenia

Kluczową kwestią w ramach zrealizowanego przez nas szkolenia było wypracowanie większej otwartości oraz zrozumienia indywidualnych różnic pomiędzy członkami zespołu. Dodatkowo dla uczestników ważne było również poznanie narzędzi ułatwiających współpracę i codzienną komunikację w zespole.

Dobry zespół to zróżnicowany zespół!

Uczestnicy mieli okazję przekonać się o tym, że prawdziwa siła zespołu tkwi w jego różnorodności. Podczas szkolenia była okazja by zidentyfikować nie tylko swój własny styl komunikacji, ale również predyspozycje do ról zespołowych. Dzięki przełożeniu tych wniosków na praktykę, uczestnicy zyskali mnóstwo konkretnych wskazówek, które mogą sprawić, że  codzienna komunikacja w zespole będzie dużo łatwiejsza.

Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole – przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze, umożliwiającej uczestnikom wzajemne poznanie. Prowadzący wykorzystał podczas szkolenia aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kwestionariuszy, pracy w podgrupach, elementów dyskusji moderowanej. Uczestnicy mieli również okazję zmierzyć się z wyzwaniami z zakresu komunikacji w ramach gier szkoleniowych. Emocji było mnóstwo, a i wniosków dla zespołu jeszcze więcej. Okazało się, że z wielu względów współpraca w zespole to prawdziwe wyzwanie!

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak:

  • wykorzystać style komunikacji w praktyce,
  • wzmacniać w zespole klimat otwartości i współpracy,
  • pracować nad postawą asertywną i stosować asertywne komunikaty
  • wykorzystać potencjał różnych ról w zespole.

Rozwinęli również umiejętności wykorzystania tych narzędzi w praktyce.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy zwiększyli swoją otwartość na różnorodność postaw i stylów działania w zespole. Zyskali nową, świeżą perspektywą na wyzwania, z którymi na co dzień przychodzi się mierzyć w zespole. I bez wątpienia – zespół zakończył szkolenie z poczuciem, że WARTO SZKOLIĆ.

Jeśli zastanawiacie się, jak szkolenia z zakresu komunikacji i współpracy mogą przełożyć się na pracę Waszego zespołu, zapraszamy do kontaktu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej