Czy social media sprzedają - branża beauty?

Jest to pierwszy film z cyklu odpowiadającego na pytania, jak skutecznie pozyskiwać klientów w branży beauty, a także jak generować maksymalne zyski. Jednym z gorących tematów jest rola mediów społecznościowych w marketingu. Joanna Mączka, nagrywając film odpowiada na pytanie, czy media społecznościowe sprzedają. Mówi również o tym, czym się kierować, prowadząc firmowe profile.

Joanna Mączka – czy media społecznościowe sprzedają?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba najpierw zastanowić się, dlaczego ludzie tak chętnie korzystają z mediów społecznościowych. Joanna wskazuje na to, że ludzi często interesują plotki, a rolę trzepaka bądź też osiedlowej ławki przejęły właśnie social media. Dzięki nim możemy na przykład sprawdzić, co słychać u naszych znajomych.

Ważne zdaniem rozmówczyni jest uświadomienie sobie, jak działają media społecznościowe i co przyciąga ludzi. Joanna opowiada zatem o celach, dla których zostały stworzone portale, takie jak na przykład Facebook lub Instagram, a także o tym, dlaczego warto budować tam swoją markę.

Jednym z powodów, dla których warto budować wizerunek eksperta w social mediach jest ogromna liczba potencjalnych klientów. Media społecznościowe są doskonałe zarówno do pozyskiwania nowych klientów, jak i do uwiarygodniania się w oczach osób, które już zaufały naszym usługom.

Kolejnym z powodów, dla których warto budować profil w mediach społecznościowych jest fakt, że młodzi ludzie często sugerują się wyłącznie nimi przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Niewątpliwą korzyścią z prowadzenia profili jest również możliwość zaprezentowania na przykład gabinetu. Odpowiedź na pytanie „Czy media społecznościowe sprzedają?” brzmi zatem „Zdecydowanie tak!”.

Joanna Mączka – jak budować wizerunek eksperta w social mediach?

Aby stało się to możliwe, konieczne jest rozwiązywanie problemów klientów. Zdaniem Joanny Mączki ludzie bardzo często kupują wizerunek, a wraz z nim produkty bądź też usługi. Dla przykładu profile w mediach społecznościowych, które podejmują tematykę problemów zdrowotnych, mogą naturalnie wpleść prezentację oferty. Social media dają ogromne możliwości konwertowania kontaktów na klientów. Joanna podkreśla, że sprzedaż jest efektem ubocznym zbudowanego zaufania i nawiązania relacji z odbiorcami w mediach społecznościowych. Gdy uda się to osiągnąć, będzie zdecydowanie łatwiej sprzedawać.

Rozmówczyni zachęca widzów filmu do uczestnictwa w szkoleniu z pozyskiwania klientów. W jego trakcie omawia bowiem wszystkie narzędzia, które pozwalają budować duże społeczności i duże zasięgi, a także atrakcyjne, angażujące treści i wizerunek marki. Udział w takim szkoleniu może zaowocować ogromnym przyrostem liczby klientów.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej