Efektywność osobista
Dla kogo?
Szkolenie przewidziane jest dla właścicieli firm oraz osób decyzyjnych, zajmujących stanowiska kierownicze w przedsiębiorstwach, które nadzorują i koordynują wprowadzanie nowych usług i produktów w przedsiębiorstwie. Wskazane doświadczenie minimum 6 miesięcy na stanowisku kierowniczym oraz podstawowa wiedza z zakresu zarządzania.
W efekcie szkolenia uczestnik
Poznaje swój własny styl pracy, zarządzania sobą w czasie oraz związane z nim mocne i słabe strony.
Zidentyfikuje swoje nawyki i elementy zwiększające/obniżające motywację do działania.
Poznaje narzędzia wspierające efektywne planowanie i codzienne działanie.
Rozwija umiejętność skutecznego formułowania celów.
Poznaje w jaki sposób wyeliminować złodziei czasu i jak radzić sobie z wielością obowiązków i planowaniem w zmiennych okolicznościach.
Moduł I. Efektywność osobista
- Czym jest efektywność osobista?
- Reagowanie na zmiany i wyzwania a efektywność osobista.
- Efektywność osobista a zarządzanie czasem.
- Indywidualny styl pracy – dlaczego warto go znać.
Moduł II. Gdy nie ma czasu…
- Dlaczego sabotujemy swoje własne cele?
- Automotywacja do działania – jak ją wzmacniać.
- Nawyki, które utrudniają efektywne działanie.
- Identyfikacja własnego stylu zarządzania sobą w czasie.
- Blokery efektywności – sposoby pokonywania.
- Eliminowanie złodziei czasu.
Moduł III. Najtrudniejszy pierwszy krok
- Podejmowanie decyzji – techniki efektywnego decydowania.
- Porażka i sukces – znaczenie dla efektywności naszych działań.
- Inicjowanie działania – jak zacząć działać?
- FLOW – pełne zaangażowanie w działanie – jak je osiągać?
- Perfekcjonizm – sprzymierzeniec czy wróg efektywności?
Moduł IV. Priorytetem są cele!
- Określanie priorytetów, techniki, narzędzia.
- Zarządzanie sobą przez cele.
- Sposoby formułowania celów, m.in. SMART.
- Techniki wspierające realizację celów.
- Narzędzia wspierające organizację – 5 przydatnych aplikacji.
Moduł V. Efektywne planowanie zadań
- Od planowania do działania.
- Ważne i ważniejsze, czyli koncepcja Eisenhowera w praktyce.
- Działaj z wizją, ale realnie – zasada Pareto w planowaniu zadań.
- 10 przyczyn odkładania zadań na później.
- Jak walczyć z prokrastynacją.
- 3 techniki planowania czasu krok po kroku.
- Jak planować, gdy jedyną pewną rzeczą jest zmiana?
Moduł VI. Case study
- Analiza case studies z zakresu zarządzania sobą w czasie.
- Opracowanie osobistego planu i harmonogramu działań.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Szkolenie
Profesjonalizm Warto Szkolić