Telesprzedaż metodą Pro Call Tools
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest dla pracowników firm zajmujących się telemarketingiem, celem usprawnienia ich komunikacji z klientem, poprawę jakości obsługi klienta, a przede wszystkim, zwiększenie efektywności rozmów telefonicznych.
W efekcie szkolenia uczestnik
Dowie się jak aktywnie prowadzić rozmowę sprzedażową
Nauczy się jak planować kontakt z klientem
Będzie wiedział ja zachęcić klienta do podjęcia decyzji zakupowej
Nauczy się budowania przekonujących komunikatów
Pozna metody pobudzania zainteresowania klienta i przyspieszania procesu decyzyjnego
Moduł I. Partnership – jak budować partnerską relację z klientem?
Moduł II. Recognition – jak dobrze przygotować się do rozmowy? Rola i kompetencje menedżera we współczesnym świecie
Moduł III. Opening words – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w trakcie zimnego telefonu?
Moduł IV. Consideration – jak dopasować się do kontekstu rozmowy z klientem?
Moduł V. Asertivness – jak asertywnie komunikować się z klientem w trudnych sytuacjach?
Moduł VI. Listening & leading – jak badać potrzeby i kiedy przechodzić do propozycji?
Moduł VII. Lively comunication – jak zainteresować swoim głosem rozmówcę i sprawić aby poczuł się wyjątkowo?
Moduł VIII. Timing – jak zadbać o wyczucie czasu w kontakcie z klientem?
Moduł IX Open to the needs – jak być otwartym na potrzeby klienta i aktywować jego ciekawość?
Moduł X. Open contact – jak otworzyć klienta na współpracę w przyszłości?
Moduł XI. Leave good impression – jak pozostawić po sobie dobre wrażenie i zakończyć rozmowę?
Moduł XII. Start planing next contact – jak sporządzić dobrą notatkę po rozmowie?
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Szkolenie
Profesjonalizm Warto Szkolić