Akademia Menadżera Cyfryzacji – Przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku
Dla kogo?
Szkolenie przewidziane jest dla osób zajmujących stanowiska kierownicze lub menadżerskie, które nadzorują i koordynują podwładnych pracujących w trybie zdalnym i hybrydowym. Wskazane doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub menadżerskim minimum 6 miesięcy oraz podstawowa wiedza z zakresu zarządzania.
W efekcie szkolenia uczestnik
Buduje efektywny zespół i go motywować
Nadzoruje pracę zespołu pracującego zdalnie
Identyfikuje kwestie sporne
Rozwiązuje konflikty wśród pracowników pracujących on-line
Komunikuje się z pracownikami na odległość wyznaczając cele w oparciu o strategię organizacji
Organizuje i prowadzi efektywne spotkania online i prawidłowo komunikuje przydział zadań podległym pracownikom
1. Rola lidera w zespole rozproszonym
- przywództwo w zespole rozproszonym
- role w zespole Belbina
- wyznaczania celów, zadań i monitorowanie ich realizacji dla pracowników pracującymi zdalnie
- zarządzanie krótkookresowe – jak formułować cele w oparciu o strategię organizacji?
2. Efektywna komunikacja w realiach videokomunikacji – czyli jak skutecznie komunikować się z pracownikami pracującymi zdalnie? (zmiany, planowane, itp)
- niwelowanie barier komunikacyjnych na linii manager – zespół
- efektywne spotkania online
3. Poznanie narzędzi skutecznego zrządzania zespołem wirtualnym, hybrydowym i zespołami rozproszonymi – Miro, Mural
4. Jak przygotować plany rozwoju kompetencji pracowników uwzględniając wizję, misję i strategię firmy?
- diagnoza
- rozwój kompetencji pracowników
- perspektywa pracownika
5. Budowanie relacji w zespole rozproszonym
- integracja zespołu
- wirtualne formalne i nieformalne spotkania
- rola zaufania i poczucia bezpieczeństwa, jako fundamentów budowania zespołu
6. Motywowanie czyli, jak angażować wirtualny zespół – Maslow, Herzberg, McGregor
- wewnętrzne motywatory
- zewnętrzne motywatory
7. Rozwiązywanie konfliktów
- najczęstsze przyczyny problemów w zespole pracującym online
- identyfikacja kwestii spornych – koło konfliktu wg Moora (konflikt danych, relacji, wartości, strukturalny, interesów)
- dynamika konfliktu
- emocje w sytuacjach spornych
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Szkolenie
Profesjonalizm Warto Szkolić