Apartamenty pod wynajem: jak to się robi? Szkolenie dla krakowskiej firmy InPoint

W dniach 21-23 marca przeprowadziliśmy dla firmy InPoint, wynajmującej apartamenty w Krakowie, szkolenie w zakresie dostosowań obiektu do standardów hotelowych i całorocznej działalności.

Kraków od kilku dobrych lat jest jednym z najpopularniejszych celów turystycznych typu „city break”. Barcelona, Paryż, Praga, Kraków – te miasta wymieniane są jednym tchem wśród najczęściej odwiedzanych miast europejskich. Wystarczy zresztą spojrzeć na statystyki: w 2017 roku gród Kraka odwiedziło aż … 9 mln turystów! O prawdziwości tych nieprawdopodobnych danych można przekonać się osobiście. Wystarczy przejść się na krakowski Rynek, a panujący tam ścisk i wielość języków, które można usłyszeć,  pokaże nam skalę „Kraków-mani”.

Nic więc dziwnego, że wiele firm, tak jak nasz klient, InPoint, decyduje się na kupno apartamentów pod wynajem w Krakowie.

Cele szkolenia

Szkolenie miało dwa główne cele: po pierwsze przekazanie całościowej instrukcji dostosowania apartamentów do standardów hotelowych.  A po drugie doradztwo w zakresie sprawnego procesu oddawania inwestycji: poczynając od strategii pozyskiwania lokali, poprzez wykluczanie punktów krytycznych w trakcie budowy i wyposażania apartamentów, na zatrudnieniu personelu kończąc.

 

Przebieg szkolenia

W trakcie kompleksowego, trzydniowego szkolenia był czas na omówienie wielu ważnych zagadnień związanych z  pozyskaniem, budową oraz prowadzeniem obiektów hotelowych. Poruszone tematy objęły swoim zakresem następujące bloki tematyczne:

  • Budowanie strategii pozyskiwania lokali
  • Współpraca z Inwestorami punkt po punkcie: od rozpoczęcia budowy do pierwszego gościa
  • Optymalizacja kosztów inwestycji
  • Pozycjonowanie obiektów apartamentowych
  • Etapy budowania oferty
  • Prowadzenie obiektu turystycznego: koszty i płatności, kontrola dostępu, opracowanie regulaminu hotelowego

Oprócz wyżej wymienionych tematów przewodnich szkolenia, trener zaproponował również otwarcie się na nową, obiecującą grupę docelową – alergików. Propozycja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli firmy InPoint.

Efekty szkolenia

Szkolenie przede wszystkim wskazało prawne wytyczne dotyczące prowadzenia lokali o standardzie hotelowym, wraz z indywidualnymi propozycjami ich efektywnego wdrożenia. Ponadto, szkolenie powinno pomóc Zarządowi InPoint w usystematyzowaniu terminarza działań, aż do uruchomienia pozyskanego apartamentu. Wykluczy niektóre ważne punkty krytyczne, w tym niedoszacowanie inwestycji, zbyt późne rozpoczęcie prac nad zamówieniami wyposażenia, czy działania nad naborem personelu.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej