Szkolenie Customer Experience Management dla restauracji Luka Bistro nad jeziorem Durowskim

Aby zrealizować jedno z naszych ostatnich szkoleń, „Customer experience management dla restauracji”, udaliśmy się do położonego malowniczo nad jeziorem Durowskim Wągrowca. Jest to miejscowość turystyczna, oddalona 70 km od Bydgoszczy.  Tam udaliśmy się do głównej atrakcji turystycznej miasteczka – parku wodnego. To właśnie na jego terenie zlokalizowane jest “Luka Bistro”. Tam czekali już na nas trzej pracownicy i właścicielka, gotowi na wspólną pracę nad poprawą obsługi klienta i zwiększaniem sprzedaży w lokalu.

Luka Bistro to stosunkowo nowa restauracja, z kilkuletnim stażem. Ze względu na swoje położenie, restauracja nie ma wielu stałych klientów. Większość z nich to bowiem turyści korzystający z usług obiektu maksymalnie kilka razy w roku, a najczęściej jednorazowo, przy okazji wakacji nad jeziorem Durowskim. Taka sytuacja to zawsze trudny orzech do zgryzienia dla obsługi. Kelnerom trudno jest odczytać potrzeby i dostosować styl komunikacji do tak różnorodnych i zupełnie anonimowych klientów.

Cele szkolenia

Stąd pojawiła się oczywista potrzeba poszerzenia umiejętności sprzedażowych pracowników Luka Bistro oraz poprawa jakości obsługi klienta.

Przebieg szkolenia

W ramach szkolenia główną uwagę skupiliśmy na rozwijaniu umiejętności praktycznych pracowników. Dlatego w ramach zajęć uczestnicy brali więc udział w takich formach szkoleniowych, w trakcie których mogli ćwiczyć praktyczne umiejętności pracy z klientem. W trakcie spotkania wykorzystaliśmy więc:

  • scenki rodzajowe,
  • gry szkoleniowe „Gazety” i „Seeds” (projektowanie doświadczeń klienta za pomocą pytań i przykładów – gra uczy jak możemy zapewnić, że klient otrzyma produkt, którego się spodziewa),
  • ćwiczenia w parach,
  • wymiana doświadczeń.

Kurs objął takie zagadnienia jak: rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta wymagającego oraz techniki sprzedaży sugerowanej – umiejętność subtelnego wpływania na decyzje klientów.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie „Customer experience management dla restauracji” zwiększy motywację i poczucie sprawstwa wśród pracowników Luka Bistro. Pomoże również w jakościowej obsłudze klienta, przyczyniając się w ten sposób bezpośrednio do wzrostu obrotów w lokalu.

Serdecznie dziękujemy Wam za udział w szkoleniu i życzymy sukcesów w dalszym rozwijaniu lokalu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Sprawdź dlaczego jeszcze szkolenia dla branży restauracyjnej są tak istotne tutaj.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej