Szkolenie dla firmy Men’s Field czyli akademia menedżera dla kadry zarządzającej

Firma Men’s Field jest wiodącym producentem garniturów, marynarek i spodni. Jej siedziba znajduje się w Przeworsku. Firma zaopatruje czołowe polskie marki, takie jak: Bytom, Vistula, Giacomo Conti czy Vistar. Produkując ponad 600 sztuk garniturów dziennie, co daje imponujący wynik 300 000 sztuk ubrań rocznie!

Tradycja produkcji odzieży męskiej w tej firmie sięga lat siedemdziesiątych, lecz sama marka powstała w 2000 roku, w wyniku przekształcenia jednego z zakładów produkcyjnych Vistuli. Men’s Field stawia na jakość nie tylko w swoich wyrobach, ale także przy doborze pracowników. Zatrudniają oni ponad 350 wysoko wykwalifikowanych osób, które dzięki swojemu profesjonalizmowi i zaangażowaniu przyczyniają się do wzrostu jakości produkowanych wyrobów. Firma również szczyci się perfekcyjną obsługą klienta, terminowością czy także konkurencyjnością cenową. Przy takich atutach, rozwijanie kompetencji pracowników jest dla zarządu firmy sprawą kluczową.

Gdy Men’s Field zgłosiła do nas swoje zapotrzebowanie na usługi szkoleniowe, przygotowaliśmy bardzo obszerną ofertę, którą nazwaliśmy Akademia Menedżera, zawierającą komplet szkoleń z technik sprzedaży, umiejętności komunikacyjnych czy także umiejętności wykształcania pozycji lidera w grupie. Na listopadowym szkoleniu poruszyliśmy kwestie skutecznej komunikacji na produkcji – temat ten wydaje się kluczowy w kontekście działalności firmy. Szkoliliśmy ponad 25 osób zajmujących stanowiska kierownicze oraz administracyjne w Men’s Field. Szkolenie odbyło się w siedzibie firmy, we wspomnianym wcześniej Przeworsku i zajęło 2 pełne dni robocze.

Przebieg szkolenia

Co rzadko spotykane, już od początku szkolenia panowała przyjazna atmosfera zaufania i współpracy. Zauważyliśmy, że relacje w zespole są bardzo dobre, co sprzyjało pogłębianiu wiedzy i znacznie ułatwiało prowadzenie zajęć warsztatowych. Nasz trener wykorzystał różnorodne metody szkoleniowe. Oprócz wspomnianych zajęć warsztatowych, prowadzone były również dyskusje grupowe, ćwiczenia (zarówno indywidualne jak i zespołowe), trening komunikacyjny oraz jego omówienie i analiza danego studium przypadku.

Mając na uwadze, że szkolimy pracowników wyższego szczebla, zadbaliśmy o rozwinięcie ich umiejętności delegowania zadań i obowiązków. Prezentując skuteczne techniki oraz metody przeciwdziałania spadkom motywacji w zespole produkcyjnym. Zadbaliśmy również o to, aby uczestnicy nauczyli się jak najefektywniej przekazywać feedback swoim podwładnym oraz jak najlepiej egzekwować oczekiwania wobec swoich pracowników.

Co oczywiste, dział produkcyjny w firmie Men’s Field jest najważniejszym obszarem, mającym wpływ na dochody oraz wyniki firmy. Dlatego też, wiedząc, jak ważna jest optymalizacja tego działu, zadbaliśmy o to, aby menedżerowie potrafili najefektywniej zarządzać pracownikami produkcji. Przydzielając im odpowiednie zadania i egzekwując ich odpowiednie wykonanie. Szkolenie skoncentrowaliśmy na wskazaniu praktycznych rozwiązań, przedstawienia odpowiednich narzędzi i sposobów działania, szczególnie w sytuacjach kryzysowych, co z pewnością ułatwi kadrze zarządzającej realizację codziennych zadań i komunikację z pracownikami. Położyliśmy nacisk szczególnie na komunikację podczas trudnych sytuacji, takich jak zmiany w planie produkcyjnym bądź sytuacje nieoczekiwane.

Efekt szkolenia

Mamy szczerą nadzieję, że dzięki szkoleniu Akademia Menedżera, kadra zarządzająca nauczy się delegować zadania w taki sposób, aby cały dział produkcyjny był maksymalnie efektywny, co przełoży się na wyniki finansowe firmy. Dzięki rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, menedżerowie będą również umieli zbudować odpowiednią atmosferę w zespole produkcyjnym. Co zdecydowanie pomoże w uzyskaniu zakładanego celu.

Co dalej?

Jak wspominaliśmy, oferta szkolenia z zakresu Akademii Menedżera przygotowana dla marki Men’s Field była bardzo rozbudowana. Wierzymy, że na jednym szkoleniu nasz kontakt się nie zakończy, zwłaszcza po wzroście wyników sprzedażowych marki. Uważamy, że w dalszej perspektywie warto będzie wzmacniać indywidualny potencjał i umiejętności interpersonalne kierowniczek produkcji. Trener prowadzący szkolenie, zapytany o dalsze rekomendacje udzielił takiej oto odpowiedzi: „szczególnie rekomenduję pracę w obszarze asertywności i pewności siebie. W przypadku kadry zarządzającej rekomendowane są szkolenia związane z budowaniem i realizacją strategii firmy jako pracodawcy oraz tworzenia efektywnych systemów motywacyjnych.”

Tak więc, mamy nadzieję, że to nie było nasz ostatnie spotkanie z marką Men’s Field. Dziękujemy za okazane nam zaufanie i trzymamy kciuki za wzrost efektywności na dziale produkcyjnym po naszym szkoleniu. Bardzo dziękujemy zarówno uczestnikom szkolenia jak i właścicielom firmy Men’s Field!

 

 

Trenerzy Warto Szkolić

 

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej