Szkolenie z zakresu negocjacji dla firmy z branży informatycznej

Szkolenie z zakresu negocjacji dla firmy z branży informatycznej

W dniach 12-13 marca 2018 roku przeprowadziliśmy dla firmy z branży informatycznej dwudniowe szkolenie z zakresu negocjacji. Zgodnie z życzeniem, spotkanie odbyło się poza siedzibą firmy. W szkoleniu uczestniczyło pięciu pracowników: czwórka z nich to pracownicy działu handlowego, a piątym był jeden z dyrektorów.

W naszym spotkaniu udział wzięli pracownicy odpowiedzialni za relacje z klientami. Ich codziennością jest pokonywanie setek kilometrów w celu rozmowy i sprzedaży produktów firmy. Do ich obowiązków należy również utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.

Cele szkolenia

W obu tych zadaniach kluczową rolę odgrywają umiejętności negocjacyjne. Właśnie dlatego firma postanowiła podnieść umiejętności swoich pracowników z zakresu negocjacji.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy zostali zapoznani z najbardziej popularnymi i skutecznymi strategiami negocjacyjnymi, a następnie ćwiczyli zdobytą wiedzę w licznych ćwiczeniach. Nacisk na praktyczny aspekt spotkań to wizytówka „Warto Szkolić”. Każde z naszych spotkań to ograniczony do koniecznego minimum wykład teorii/informacji teoretycznych, zaopatrzenie uczestników w materiały podsumowujące kluczowe zagadnienia i szybkie przejście do sedna sprawy: ćwiczeń praktycznych.

W drugiej części spotkania trenerzy wykorzystali różnorodne techniki szkoleniowe: gry symulacyjne, analizę video (na podstawie nagrania stworzonego podczas gry negocjacyjnej), kwestionariusze, testy oraz analizę case study.

Rezultaty szkolenia

Pracownicy firmy to znakomici handlowcy. Docenili fakt, że szkolenie było okazją do wymienienia się pomysłami i doświadczeniami nie tylko z trenerem, ale także między sobą. Warto kontynuować ich wspólne spotkania, aby dalej promować wymianę doświadczeń. Spotkania te mogą przyjąć formę szkoleń z zakresu negocjacji lub sprzedaży, ale także z innych tematów – np. defensywnej jazdy samochodem (niektórzy z obecnych podczas podróży zawodowych dokonują sto tysięcy kilometrów rocznie). 

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w szkoleniu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej