Szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz ułożenia towaru na dziale mięsno-wędliniarskim

Szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz ułożenia towaru na dziale mięsno-wędliniarskim

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznali się ze specyfiką stoiska mięsno-wędliniarskiego. Poznali metody dbania o jego  estetykę oraz metody układania i ekspozycji towarów w ladzie. Ponadto zaznajomili się z technikami aktywnej sprzedaży charakterystycznymi dla tego działu – wykorzystując znajomość: klienta, przepisów kulinarnych, właściwości produktów, czy też umiejętnie polecając promocyjne bądź nowe towary.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymali certyfikaty poświadczające udział w kursie i zdobytą na nim wiedzę, a podczas wieczornej kolacji temat ułożenia mięsa i wędlin cały czas żył przy stolikach właścicieli i pracowników sklepów Euro Polskiej Sieci Handlowej.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej