Wyzwanie w drewnie wykute: szkolenie dla mikroprzedsiębiorstwa z branży leśnej

Wyzwanie w drewnie wykute: szkolenie dla mikroprzedsiębiorstwa z branży leśnej

Jak zdobyć klientów dla małego, lokalnego tartaku? Oto wyzwanie, którego podjęli się ostatnio nasi trenerzy, przeprowadzając szkolenie dla firmy Agata Drew. Szkolenie odbyło się dwukrotnie: w lutym i w marcu. W spotkaniach wzięła udział właścicielka firmy.

Wyzwanie w drewnie wykute: szkolenie dla mikroprzedsiębiorstwa z branży leśnej

Jak zdobyć klientów dla małego, lokalnego tartaku? Oto wyzwanie, którego podjęli się ostatnio nasi trenerzy, przeprowadzając szkolenie dla firmy Agata Drew. Szkolenie odbyło się dwukrotnie: w lutym i w marcu. W spotkaniach wzięła udział właścicielka firmy.

Cele szkolenia

Agata Drew to mikroprzedsiębiorstwo zajmujące się obróbką drewna i sprzedażą produktów drewnianych. Dla pani Agaty sprawą kluczową jest obecnie pozyskanie nowych klientów w celu rozszerzenia działalności firmy. Dlatego też głównym celem szkolenia było zapoznanie ze skutecznymi, sprawdzonymi sposobami zwiększania widoczności firmy w internecie oraz trening rozmów telefonicznych z klientem.

Przebieg szkolenia

Głównym elementem pierwszego szkolenia było ćwiczenie umiejętności związanych z technikami sprzedaży: zapoznanie z metodami wykorzystania języka korzyści i analiza, w jaki sposób pani Agata radzi sobie w rozmowie telefonicznej z klientem. Podczas drugiego spotkania skupiliśmy się na budowaniu obecności firmy w sieci. Sprawdzaliśmy, czy firma jest dobrze widoczna w social media i w wyszukiwarkach oraz podpowiadaliśmy jakie działania należy wdrożyć, aby ją zwiększyć. Między innymi szukaliśmy fraz kluczowych do pozycjonowania firmy i zaproponowaliśmy konkretne portale, na których powinna pojawić się oferta Agata Drew.

Rezultaty szkolenia

Głównym, natychmiastowych rezultatem szkolenia była poprawa kontaktu telefonicznego z klientem. Dzięki obserwacji rozmów pani Agaty z klientem, trener udzielał natychmiastowej informacji zwrotnej, korygował i udzielał porad co do stylu i zastosowania konkretnych zwrotów. Drugim, długofalowym rezultatem szkolenia będzie zwiększenie widoczności firmy w sieci, poprzez pojawianie się na portalach branżowych.

W niedługim czasie przeprowadzimy szkolenie również dla pracowników firmy Agata Drew, które będzie kontynuacją do tej pory zrealizowanych spotkań z samą właścicielką.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej