Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Obsługa klienta to wyzwanie! „Dlaczego tak drogo?”, „Ta cena się nie zgadza!”, „Czy mogłaby mi Pani doradzić?”, „Czy to pieczywo jest świeże?”, „Do kiedy będzie trwać promocja?”, „Gdzie znajdę cukier?”, „Czy mogę rozmawiać z kierownikiem?” Klienci sklepów spożywczych na co dzień zadają obsłudze setki pytań, a tym razem zespół firmy Terekia Sp. z o.o. miał okazję zmierzyć się z nimi na sali szkoleniowej!

Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznali najważniejsze techniki pracy z klientem, rozwinęli umiejętność aktywnego słuchania, doradztwa, a także radzenia sobie z zastrzeżeniami i sytuacjami reklamacyjnymi.

W trakcie szkolenia zostały wykorzystane aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kart pracy, case studies, a także dyskusji moderowanych – wszystko po to, by umożliwić maksymalnie przełożenie poznawanych narzędzi na praktykę codziennego działania w sklepie. I musimy przyznać jedno – kiedy energia i otwartość grupy spotka się doświadczeniem trenera na sali szkoleniowej dzieje się magia!

Obsługa klienta szkolenie

Obsługa klienta – najważniejsza jest komunikacja!

Aby rozwinąć praktyczne umiejętności uczestników w różnych obszarach pracy z klientem kluczowe było uwzględnienie zagadnień z zakresu psychologii sprzedaży oraz komunikacji.

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi:

  • jak tworzyć pozytywną atmosferę w kontakcie z klientem
  • jakie rodzaje pytań zadawać w zależności o sytuacji
  • jak doradzać wykorzystując język korzyści
  • jak wykorzystać techniki asertywnej komunikacji w relacji z klientem

Rezultaty szkolenia

Dodatkową wartością, niezwykle cenną dla uczestników była możliwość praktycznego przećwiczenia najważniejszych dla codziennej pracy zagadnień w praktyce, dzięki czemu zespół zyskał możliwość bezpośredniego wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy w swojej codziennej pracy. Dzięki zaangażowaniu uczestników i naszego trenera jesteśmy przekonani, że praca z klientem zyska nową jakość!

A jeśli zastanawiacie się, w jaki sposób poprawiać standard obsługi z klientem i rozwijać umiejętności sprzedażowe zespołu w Waszej firmie, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych szkoleń!

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej