Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Dwudziestego ósmego lutego przeprowadziliśmy dla lubelskiej sieci sklepów spożywczych “Lubelski Handel” całodniowe szkolenie z zakresu merchandisingu stoiska mięsno-wędliniarskiego. Spotkanie odbyło się w jednym ze sklepów firmy.

Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Dwudziestego ósmego lutego przeprowadziliśmy dla lubelskiej sieci sklepów spożywczych “Lubelski Handel” całodniowe szkolenie z zakresu merchandisingu stoiska mięsno-wędliniarskiego. Spotkanie odbyło się w jednym ze sklepów firmy.

Lubelski Handel to rodzinne przedsiębiorstwo obecne na rynku już siedemnaście lat. Posiada sieć kilkunastu sklepów spożywczych Top Market i Minuta 8, zlokalizowanych na terenie Lublina. Firma zajmuje się również dowożeniem towaru do szkół i przedszkoli.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było nabycie przez pracowników sklepu umiejętności efektywnego ekspozycji i zarządzania stanami magazynowymi, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki towarów o krótkim okresie ważności – mięs, wędlin i serów. W związku z tym, osoby biorące udział w szkoleniu zostały przeszkolone w zakresie:

  • podstawowe zasady ekspozycji wędlin, serów, mięsa,
  • omówienie zasad rzetelnego składania i realizacji zamówień,
  • omówienie zasad prawidłowego magazynowania wędlin oraz mięsa,
  • podstawowe zasady dobrej praktyki higienicznej minimalizowanie strat.

Schemat szkolenia

Uczestnicy zostali zapoznani z zasadami prezentacji mięsa i wędlin w ladzie chłodniczej, a więc w szczególności dowiedzieli się w jaki sposób:

  • prezentować mięsa z uwzględnieniem przeznaczenia i zróżnicowania cenowego,
  • utrzymywać właściwą ekspozycję i jej estetykę podczas dnia sprzedaży,
  • utrzymywać świeżość mięsa i wędlin.

Jak zawsze podczas szkoleń organizowanych przez naszą firmę, nacisk położony był na praktyczną część spotkania. Po krótkim wykładzie z zakresu merchandisingu działu mięsno-wędliniarskiego, przeszliśmy do demonstracji – pokazaliśmy na przykładzie lady w sklepie Lubelskiego Handlu, jak należy wykładać towar. Następnie pracownicy sprawdzali swoją wiedzę w praktyce –  podzieleni na mniejsze grupy, wspólnie wykonywali zadania ćwiczeniowe.

Na koniec sprawdziliśmy stopień przyswojenia wiedzy przez uczestników: przeprowadziliśmy symulację sytuacji trudnych mogących wystąpić w rzeczywistości.

Efekty szkolenia

Uczestnicy szkolenia nabyli umiejętności w zakresie efektywnej ekspozycji towarów w ladach towarowychPracownicy nabyli wiedzę w zakresie tworzenia pozytywnego wizerunku firmy i personelu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej