Szkolenie "Typy klientów w sprzedaży" dla Brokerr Ubezpieczenia. Nowa oferta, nowi klienci - czas na szkolenie!

21 lutego w siedzibie firmy Brokerr Ubezpieczenia i Finanse w Pułtusku mieliśmy przyjemność przeprowadzić szkolenie „Typy klientów w sprzedaży”. W naszym spotkaniu udział wzięło 10 osób – doradcy, kierownicy i właściciele ubezpieczalni. 

Cele szkolenia

Firma jest obecnie w ważnym dla siebie momencie zmiany oferty produktowej. Stąd pojawiła się potrzeba szkolenia, które przygotuje pracowników do prezentowania nowych produktów w lepszej i skuteczniejszej komunikacji z klientem.

Przebieg szkolenia „Typy klientów w sprzedaży”

W obecnej sytuacji niezbędne okazało się szkolenie z zarządzania zmianą – firma jest na etapie zmiany profilu produktów, jakie oferuje. Przygotowując pracowników do nadchodzących zmian, a wraz z nimi nowych klientów, skupiliśmy się na sprawnym rozróżnianiu różnych typów tych ostatnich. Najpierw, w trakcie krótkiego wykładu, uczestnicy dowiedzieli się, z jakimi typami rozmówców mogą mieć do czynienia. Później przeszliśmy do części praktycznej, gdzie na  podstawie przykładowych wypowiedzi i gestów uczyliśmy się rozpoznawać z kim mamy do czynienia. Na koniec ćwiczyliśmy dopasowywanie stylu komunikacji do konkretnych typów klientów. Zespół chętnie i z zaangażowaniem uczestniczył w szkoleniach – towarzyszyła nam otwarta atmosfera sprzyjająca nauce. Szkolenie podzieliliśmy na część teoretyczną i praktyczną, gdzie większość czasu objęła ta druga. W trakcie warsztatów realizowaliśmy zadania indywidualne i grupowe. 

Rezultaty szkolenia

Nasze szkolenie „Typy klientów w sprzedaży” pokazało pracownikom Brokerr Ubezpieczenia, jak mogą sprawnie dopasować swój styl komunikacji do klienta. A przez to szybciej uzyskać jego zainteresowanie. Pracownicy lepiej zrozumieli również konieczność zmian wprowadzanych w firmie i posiedli kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian (z naciskiem na komunikację z klientem). Doradcom, kierownikom i właścicielom firmy Brokerr z Pułtuska dziękujemy za skorzystanie z naszych usług, a wszystkich Was zapraszamy na szkolenia sprzedażowe w zakresie  pozyskiwania i utrzymywania klientów.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Trudne zadania menadżerskie w firmie produkcyjnej mogą obejmować wiele różnych dziedzin i wymagań. Menadżerowi są osobami, które odpowiadają za pracowników, ich rozwój, budowanie między nimi pozytywnych relacji, ale także za kontrolę ich pracy. Praca z wieloma osobami nie jest łatwa, zwłaszcza, że każdy z pracowników posiada inny charakter i osobowość. Dlatego w sytuacjach trudnych takich jak np.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Skuteczny kierownik w firmie produkcyjnej to osoba, która daje przedsiębiorstwu gwarancję jakości, czasu i zysku. To niezwykle odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w każdym przedsiębiorstwie produkcyjnym, bez względu na jej branże. Ponieważ każda firma chce mieć taką osobę w swoim zespole, z naszych usług skorzystała jedna z gnieźnieńskich firm produkcyjnych, która przeszkoliła wszystkich…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej – relacja ze szkolenia Sprzedaż internetowa w firmie ogrodniczej, czyli inaczej e-commerce. To nic innego jak sprzedawanie i kupowanie towarów oraz usług w Internecie. Rozwijające się nieustannie możliwości Internetu, pozwoliły na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej – czyli stacjonarnej, do sprzedaży online. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie nie mają czasu na to, by w tygodniu pójść do sklepu i zrobić potrzebne zakupy, e-commerce jest dla nich…
dowiedz się więcej