Akademia negocjacji
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do pracowników i osób negocjujących z klientem.
W efekcie szkolenia uczestnik
Zna podstawy procesu negocjacji, różnice między negocjacjami opartymi na rywalizacji, a współpracą owocującą rezultatem WIN/WIN
Zna praktyczne narzędzia w postaci sprawdzonych technik, trików negocjacyjnych, bodylanguage, języka perswazji i asertywności budując wiedzę skutecznego negocjatora
Zna siłę emocji w procesie negocjacji i jej wpływu na proces negocjacji
Skutecznie komunikuje się używając argumentacji i mowy ciała
Zna sprawdzone metody przygotowania się do spotkania negocjacyjnego i zakończenia ich z rezultatem WIN/WIN
1. Podstawy procesu negocjacji- identyfikowanie sytuacji negocjacyjnej
2. Negocjacje z rezultatem WIN/WIN
3. Psychologiczny aspekt negocjacji- emocje w negocjacjach, budowanie siły negocjatora, świadomość emocji i umiejętność ich czytania, radzenie sobie z presją i manipulacją, radzenie sobie z obiekcjami klientów
4. Etapy negocjacji- 4 zasady negocjacji harvardzkich – praktyczny aspekt ich zastosowania w realiach biznesu
5. Przygotowanie źródłem sukcesu- SMART, style negocjacyjne, ustalanie własnych warunków brzegowych i sondowanie ZOPA, definiowanie BATNY – jak i dlaczego warto to robić?
6. Gry handlowe- rozpoznawanie stanowisk (pozycji) i interesów drugiej strony negocjacji
7. Techniki i taktyki negocjacyjne – praktyczny pakiet skutecznych technik negocjacyjnych
8. Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji- aktywne słuchanie, bodylanguage, skuteczny język perswazji
9. Argumentacja i perswazja – czyli co mówić, aby maksymalizować szanse na wynegocjowanie porozumienia
10. Techniki wychodzenia z impasu negocjacyjnego
11. Asertywność w negocjacjach- umiejętność mówienia „Nie” i skuteczna obrona swojej pozycji
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Szkolenie
Profesjonalizm Warto Szkolić