Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
Dla kogo?
Szkolenie skierowane do call center i handlowców.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Pogłębia, poszerza, zdobywa i utrwala wiedzę z zakresu poprawnego schematu w skrypcie sprzedaży telefonicznej i technik skutecznego prowadzenia rozmowy telefonicznej
2
Zdobywa i doskonali umiejętności oraz zdolności z zakresu zbudowania jak najlepszego pierwszego wrażenia, pokonywania obiekcji podczas rozmowy z klientem, nawykowej finalizacji rozmów handlowych
Moduł I – Rozpoznanie umiejętności zgodnie z cyklem Kolba
- Indywidualne sesje nakierowane na praktyczny trening obecnych umiejętności. Obserwacje uczestników podczas codziennej pracy przy telefonowaniu do klientów. Ocena i feed back trenera.
Moduł II – Telefonowanie
- Jak podnieść skuteczność i ilość umawianych spotkań, tak by w krótkim czasie zwiększyć
- sprzedaż produktów lub usług?
- Jak rozpocząć rozmowę w naprawdę mocny, angażujący klienta sposób, aby chciał rozmawiać
- z Tobą dłużej niż 1 minutę?
- Jakim językiem korzyści mówić, by Klient SAM chciał się umówić na spotkanie?
- Jak skutecznie pokonać KAŻDĄ obiekcję klienta i odpowiedzieć kontrargumentem?
- Jak przełamać się i umawiać spotkania dzwoniąc na „zimnej bazie”?
- Jak stworzyć strategię rozmowy dopasowaną do specyfiki Twojej branży i potrzeb klientów?
- Jak kontraktować umawianie spotkań?
- Jak brzmią rozmowy innych handlowców, którzy umawiają spotkania?
- Zasady profesjonalnej rozmowy telefonicznej
- Jak ocieplić wizerunek
- Jak ćwiczyć swój głos
- Jak stworzyć silny mechanizm samokontroli
- Omówienie standardów zawartych w rozmowie telefonicznej
- Ułożenie skryptów rozmów z zachowaniem standardów
Moduł III – Training on the job
- Rozpoznanie umiejętności zgodnie z Cyklem Kolba.
- Praca indywidualna z pracownikami podczas ich codziennych obowiązków związanych z przerobionym podczas szkolenia tematem, która ma na celu obserwację/trening/kontrolę nakierowaną na sprawdzenie w praktyce nowo nabytych umiejętności. Wywiad. Ocena i feed back trenera.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.