Zarządzanie i komunikacja w zespole dla branży transportowej

Dla kogo?

Szkolenie adresowane jest do pracowników branży transportowej mających nabyć umiejętności budowania i wzmacniania własnego autorytetu poprzez techniki zarządzania sytuacyjnego, a także nabyć kompetencje z zakresu motywowania, delegowania zadań i przekazywania informacji trudnych.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wyznacza własny indywidualny styl kierowania.

 

 

2

Definiuje metody i narzędzia zarządzania.

 

 

 

 

3

Definiuje najczęściej popełniane błędy przy zarządzaniu.

 

4

Konstruuje kryteria zarządzania.

 

 

5

Stosuje umiejętności komunikacji: delegowania, egzekwowania, przekazywania informacji zwrotnej oraz informacji trudnych.

 

 

 

6

Tworzy i analizuje umiejętności rozwinięcia efektywnej komunikacji.

 

 

 

7

Prowadzi rozmowy pracowników według poznanych funkcji i schematów.

 

 

 

8

Prowadzi umiejętności efektywnej komunikacji w codziennym zarządzaniu.

 

 

9

Efektywnie przekazuje negatywne i pozytywne informacje zwrotne.

 

 

 

10

Rozumie procesy zachodzące w zespole i rozwinięcie umiejętności zarządzania nimi.

 

11

Zachowuje obiektywizm w procesie zarządzania i komunikacji.

12

Komunikuje się w sposób klarowny i taktowny.

Moduł I Menadżer – autorytet czy przyjaciel?

  • Cechy osobowości dobrego kierownika/menedżera
  • SWOT potencjału kierowniczego
  • Style kierowania – rodzaje, konsekwencje
  • Jak budować autorytet w zespole – rola wizerunku wśród podwładnych
  • Rodzaje autorytetu: formalny i nieformalny
  • Role i wyzwania w zarządzaniu
  • Elementy treningu umiejętności kierowniczych

Moduł II Praca z zespołem i skuteczna komunikacja

  • Zespół a grupa ludzi – różnice
  • Jak zwiększać efektywność pracy w zespole?
  • Komunikacja interpersonalna w zespole
  • Techniki skutecznej komunikacji w zespole
  • Przepływ informacji i obieg dokumentów w zespole
  • Zarządzanie konfliktem w zespole
  • Asertywna komunikacja w zespole

Moduł III Kształtowanie motywacji pracowników

  • Motywatory w zespole – rola systemów motywacyjnych
  • Motywowanie dostosowane do typów i preferencji podwładnego
  • Co motywuje a co demotywuje – budowanie odpowiedzialności pracownika za powierzone
  • zadania Sposoby przeciwdziałania spadkom motywacji w zespole
  • Korygowanie i komunikowanie trudnych decyzji pracownikom
  • Umiejętność udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych członkom zespołu
  • Narzędzia wspomagające codzienne zarządzanie

Moduł IV Doskonalenie potencjału menadżera i zespołu

  • Pozyskiwanie i interpretacja informacji
  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Podnoszenie wydajności własnej i zespołu
  • Automotywacja kierownika, rozwijanie własnego potencjału lidera
  • Organizacja pracy własnej kierownika i zespołu

Moduł V Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Cel edukacyjny

Usługa ,,Zarządzanie i komunikacja w zespole branży transportowej” prowadzi uczestnika do nabycia umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania w zespole. Dodatkowo zyska on świadomość własnego potencjału oraz narzędzi komunikacyjnych, wspierających codzienne zarządzanie.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.

Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy. dyskusje grupowe, mini- wykłady oraz ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe

Informacje dodatkowe:

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii